Schimpansinfluensan

Pappa ringde mig nyss och frågade hur det var med mig jag svarade "Jo, det är bra" då sa han "Fråga hur det är med mig då!!!" jag frågade och han svarade "Det är inte ett dugg bra!". Stackarn har legat sjuk i flera dagar nu och han tror att det är någon ny slags sjukdom eftersom att tabletterna inte hjälper, schimpansinfluensan chansade han på att det var ;) Han sa att grisinfluensan fanns inte i början av det här året så varför skulle inte schimpansinfluensan kunna komma nu också? Så ja, min stackars far ligger hemma med Schimpansinfluensan. Akta er så att ni inte blir smittade!

Jag sitter och lyssnar på "Alyssa lies" som jag lyssnat på säkert tjugo gånger om dagen denna vecka. Jag börjar tröttna en aning nu, men några gånger till ska jag nog allt lyssna på den!

Om ungefär en timme ska jag ta mig hem till Johanna och äta mat med henne och hennes släkt, hon fyller ju 18 år idag. Joline är där (Johannas brorsdotter), så henne ska jag allt se till att få gulla lite med också! Sötnosen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0