Pengar

Den här kvällen har jag tillbringat med Ida, Linn och Johanna. Vi lagade mat, potatisgratäng och kycklingfilé blev det. Efter det så spelade vi Yatzy och pratade om allt mellan himmel och jord. En mycket trevlig kväll!

Jag är i STORT behov av pengar just nu. Jag ska ju sälja min gitarr+förstärkare för 1500 kronor och det är en kille som är intresserad men han bor 9 mil från Gävle och har lite problem att ta sig till Gävle så han vet inte när han kan köpa det i så fall. Nu är det en kille som mailat och frågat vad jag ska ha för bara gitarren, så nu är frågan om jag ska vänta och få 1500 kronor och bli av med både gitarren och förstärkaren eller om jag ska sälja iväg gitarren för 1000 kronor och sedan försöka sälja förstärkaren för 500? Jag är som sagt i stort behov av pengar nu innan Peace & Love så.. och SÅ svårt kan det ju inte vara att få iväg enbart en förstärkare sen? Hm..

Hey girl you know you drive me crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0