Peace & Love 2009

http://www.youtube.com/watch?v=C_OoIAR370c

Då var peace & love över, det har varit riktigt roligt! Jag har dock inte sett speciellt många artister, mådde dåligt två dagar och åkte hem en dag tidigare. Ja, det lät kanske inte så roligt men tiden mellan illamåendet har jag haft kanonkul! Det har varit riktigt varmt så nu är alla solbrända och ser ut som kräftor. Vi var som sagt dit på måndagen och satte upp tälten och sedan stannade Ida, Anton och Cissi kvar men vi andra åkte hem för att komma tillbaka på onsdagen. På onsdag morgon klev jag upp strax innan sex och klockan sju kom Johanna och hennes pappa och hämtade mig. Vi var och hämtade upp Linn och Erikas tält sedan bar det av!

Väl framme så fick vi köa in till campingen men vi slapp ju kön till banden eftersom vi fixade dem redan på måndagen. När vi väl kom in var det bara att släpa packningen till vårt camp som låg nästan så långt in man bara kunde komma på den stora campingen, i den värmen var det inte ett dugg roligt att släpa packning. När vi äntligen tagit oss fram så slängde vi in packningen i tälten och började festen. Sedan är allt en enda röra, jag vet inte vad som hör till vilken dag eftersom att alla dagar såg ganska likadana ut och man höll inte riktigt koll på vad som var dag, morgon, kväll eller natt. Jag såg i alla fall Winnerbäck, Volbeat, The sounds och Hoffmaestro men jag såg nog inte en hel konsert någon gång. Tyvärr var det inte så många band som spelade som jag tycker är jättebra, på lördagen spelade det en hel del band som jag ville se men jag åkte hem redan på lördag morgon. Jag och Jessica åt kebab på natten mellan fredag och lördag sedan gick vi och lade oss, en timme senare vaknade jag och mådde riktigt illa. Efter det så spenderade jag en hel del tid till att spy och ligga i skuggan och bara må riktigt dåligt. Jag ringde min pappa som kom och hämtade mig och Ida följde med. Synd att jag missade lördagen men jag hade inte orkat en dag till i stekande sol utan någon skugga någonstans. Men hur som helst så har jag haft riktigt roligt!

När jag, Hannah, Linn och Johanna var till Kupolen på fredagen så var vi in på BR och köpte en barnpool och 100 stycken platsbollar till. När vi kom till campingen fyllde vi poolen med iskallt vatten och hade poolparty. Genast var det en hel drös med människor i vårt camp, och jag kan lova att det kalla vattnet uppskattades och det var bra att kyla drickan i poolen också. Under kvällen/natten så var det in jättemånga som bad om att få en boll så morgonen efter hade vi inte så många bollar kvar.

Nu när detta är över så är det dags att börja peppa till PRIDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0