Onsdag

Jag kom precis hem, jag cyklade till stan och mötte Johanna där. Vi var och solade och sedan cyklade vi hem igen. Det går nästan lika fort att cykla som att ta bussen och det är ju så mycket skönare än att sitta på en svettig buss och trängas. Ikväll ska jag hem till Emilia, fast Emilia är inte där men Ida är i hennes lägenhet och tar hand om katterna så jag, Linn och Johanna ska dit.

Snart är det midsommar, vad händer då? Jag blir nog hemma först och äter med mamma och folket som kommer hit men sedan vet jag inte var jag ska ta vägen. Jag har ingen lust att festa så nära Peace & Love, jag har inte råd med det heller så vi får se vad jag hittar på istället.

Nu måste jag gå en sväng med Tindra.

Jag saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0