Jonglering

Nu har jag inte jonglerat på ett tag men när jag ska städa så hittar jag alltid något på mitt rum som är roligare att hålla på med än att städa rummet. Så jag tog fram mina jongleringsbollar och kom fram till att det är tråkigt att inte ha något att lära sig. Nu kan jag jonglera med tre bollar, jag kan mills mess, full shower och några andra trick med tre bollar och så kan jag jonglera med fyra bollar. Jag har tröttnat på att försöka lära mig trick med tre bollar som jag ändå bara blir irriterad på så nu har jag bestämt mig för att lära mig att jonglera med fem bollar. Jag kommer bli riktigt jävla sur och kasta bollarna åt helvete ett x antal gånger, men jag SKA lära mig. Jag MÅSTE lära mig. Så.. vi får se hur det går. Om jag håller humöret uppe så ska det förhoppningsvis inte ta allt för lång tid! :D

Jag vill lära mig med käglor också, men utan käglor blir det svårt. Jag ska nog köpa mig några när jag har råd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0