Ingen big deal

Jag var och såg ettornas "Ingen big deal" igår, den var jättebra men alldeles för kort. Jag hade lätt kunnat sitta där en halvtimme till, så bra var den! (Och det säger jag inte för att vara snäll, den var faktiskt jättebra!)

- Hur brukar ni fira midsommar?
- Jo vi brukar äta sill och..
- Berätta mer om den där sillen ni nämnde?!

Haha, underbart.

Efter föreställningen var jag, Linn och Johanna hem till Linn ett tag sedan tog vi bussen ut till Andersberg och gick hem till Frida. Där spelades det gitarr och var mysigt! Efter ett tag kom våra favoriter dit också (ettorna). Ingen fest utan dem!

Jättetrevlig kväll! GUUUD VAAAAAD ROOOOOOOOLIGT! (Lägg på en fin dialekt på det där så blir det super!)

Fast det var rätt jobbigt att jag var jättehungrig innan föreställningen och när vi kom in i teatersalen så låg det en hamburgare MITT PÅ SCENEN! Jag var nära att gå och äta upp den.



Kommentarer
Postat av: emma

Puss!!!

2009-06-06 @ 16:19:10
Postat av: julia

hihi :D jag vill se filmerna!!!

2009-06-07 @ 01:16:20
Postat av: mia

fööööfääääään uppdatera mig med teater! din uppgift att dra med intresserande lilla mig :D hoho

2009-06-11 @ 00:46:00
URL: http://recepivedik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0