Fredag

Jag läste nyss Kajsas kommentar på mitt senaste inlägg och sitter och ler för mig själv, den bruden kan göra mig på bra humör hon! Det räcker med att jag kollar på filmerna på henne, Ida och Erika från första mötet mellan Ulla och Violet så är jag genast på mycket bättre humör. Jag har sett alla filmerna säkert 100 gånger, jag tröttnar aldrig! Hoppas att Erika laddar upp alla filmerna snart så att ni andra också får se det roliga! Tack Kajsa för att du förgyller min tillvaro ;)

Igår kom Linn hem till mig på kvällen, vi kollade på Köping som på den gamla goda tiden och skrattade åt Tobbes tjat om kaffe och åt Linda som är så glad hela tiden, åh.. jag har saknat att titta på Köping med Linn! Efter två avsnitt somnade vi. Halv nio tog vi bussen till skolan i morse, jag skulle ha fitness klockan tio i nio, när jag kommer dit så står tre pers där och undrar varför det inte är någon annan där. Det visade sig att vi inte hade någon lektion och hade åkt dit i onödan. Vi var alltså lediga idag, roligt värre! Men jag passade på att ta vara på tiden så jag var och pluggade matte med Linn och Tatiana och sedan var vi till Ulrika och fick betygsinformation. Jag kommer nu ha tre stycken MVG på mitt betygspapper, det känns bra med tanke på att jag fått så dåligt i vissa andra ämnen!

Efter det så gick jag, Johanna och Linn och åt inne på nian. Varma mackor med kyckling och ost <3

Erika smsade mig och frågade om jag kunde köpa en tröja åt henne på H&M med mitt personalkort, jag får ju egentligen inte göra det men jag kände för att vara snäll så jag gjorde det. Jag hittade även en tröja som jag vill ha. JAG MÅSTE HA DEN! JAG ÄR KÄR I DEN! Men.. jag har inte riktigt råd. Eller.. jag har råd men jag borde spara mina pengar. Jag lade undan den tills imorgon så jag får tänka lite på om jag ska slösa pengar eller inte! Det är ju trots allt bara 249 kr (198 med mitt personalkort, hehe).

Ikväll ska jag gå och se ettornas föreställning "Ingen big deal", spännande!

Kommentarer
Postat av: kajsa

äsch... right back at ya. :)

2009-06-08 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0