En helt vanlig kväll med helt vanliga esteter.

Nu är jag hemma igen efter en aning.. udda kväll hos Emma. Vet ni hur långt människan har till bussen? Nej det vet ni inte men jag kan berätta för er att det är jättelångt, och då menar jag verkligen långt. Jaja, väl framme hos henne så åt vi tacos och pratade om allt och ingenting i evigheter. Emma berättade om något knasigt system hon har i huvudet och att hon ser alla veckodagar i olika färger och alla siffror och ah.. jag vet inte vad det var, det var väldigt invecklat och jag förstod inte mycket men hon avslutade i alla fall med ".. och jag ser alla människor som antingen svarta eller vita" *tystnad* Johanna: "Men det gör ju jag med?.." (Jag tror inte att de som inte var där och hörda emmas lååååååånga förklaring på henne system förstår det roliga men det var riktigt roligt).

Senare hamnade vi i Emmas vardagsrum och åt godis. Emmas kompis och två killar kom dit, vi gick in för att skrämma vettet ur de stackars människorna och betedde oss så konstigt vi bara kunde, vi är ju esteter så då får man vara konstig. Eller ja.. folk förväntar sig ju tydligen att man ska vara konstig om man är estet.

Julia: - Johanna vill du ha en godis?
Johanna: - Ja!
Julia: - Men du tycker inte om sockret va? Men det är lugnt, jag kan suga bort det åt dig först.
*Suger på den, spottar ut den och ger den till Johanna som stoppar den i munnen*
Linn: - Men.. jag vill också ha ju?
Johanna: - Jaha! Förlåt! *Tar ut godisen ur munnen, delar på den och ger halva till Linn*

Sedan satt jag och Julia och åt halva godisarna och lade tillbaka resten, och när någon bad om att få en godis så fick de en halväten, mysigt va?

Jag har skrattat så mycket så jag nog kommer ha träningsvärk i magen imorgon. När det blev tyst och Emma säger: - Men igår när jag rakade analen... då gick det liiite över gränsen kanske? ;)

Aja, dags att sova. Jag ska upp tio imorgon och göra affärer! ;)

Kommentarer
Postat av: emma

hahahahha stackarna, dom måste tro vi är helgalna :p

2009-06-21 @ 13:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0