Torsdag

Hej!

Dargarna bara flyger iväg, nu är det snart augusti och sedan börjar skolan. Jag vet inte om det ska bli skönt eller bara jobbigt att skolan börjar. Det som är bra med skolan är att man har något att göra om dagarna, det dåliga är att behöva gå upp tidigt. Första veckan i skolan kommer bli rolig i alla fall, nollning! Hur länge har vi inte väntat på detta?

Igår när jag var på stan med Emma och Moa så träffade vi Erika. Vi pratade om nollningen och Erika stod och skrattade och man såg ondskan i hennes ögon, haha. Hon är verkligen på humör för att ge igen för vad vi fick stå ut med i början av ettan!

Nu är det snart Pride också, jag drar nog dit på onsdagen. Jag måste bara lösa problemet med pengar, jag har ganska precis råd att ta mig till Stockholm och hem därifrån men jag måste ha lite pengar att leva på där också. Jag har fått ett hundvaktsjobb, jag ska vakta en Jack russel några timmar på måndag kväll men de pengarna jag får för det räcker inte långt heller.. dessutom måste jag klippa mig och köpa nya hårprodukter. Min lön skulle vara väldigt välkommen nu istället för den 27:e augusti.

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, det blir lasagne, mumma. Jag smsar även med Frallan, det är en smart brud det. Senare ikväll kommer Ida förbi, hon tyckte att vi skulle prata men jag vet inte om jag så gärna pratar eller bara försöker förtränga känslorna just nu och ser hur det blir sen. Det måste lösas på något sätt, så här kan det inte fortsätta, men just nu vet jag bara en utväg och den gillar jag inte.

Idag måste jag städa råttburen, jag har verkligen ingen lust eller ork. Jag ska sälja dem snart, jag har bara lite svårt att ta tag i det och lägga upp en annons på blocket, jag vet att de får det bättre hos någon som har mer tid för dem men hur ska jag veta om de hamnar hos någon som tar hand om dem bra?

Igår var jag och bokade tid för körlektioner, teorilektioner och riskettan! Nu ska jag förhoppningsvis få detta gjort :) Tyvärr så hade de inga tider förrän i slutet av augusti och i september. Så den 25:e augusti har jag min första teorilektion, sedan har jag alla mina körlektioner i septembet och riskettan har jag i slutet av augusti. Om det går som det ska så kan jag ta körkort i slutet av september, hoppas!

Nu ska jag nog ta mig en dusch och se till att tiden går fort tills Ida kommer och fördriver min tid lite! :)

Jag tycker om dig alldeles för mycket och vill inget
annat än kunna tro på det du säger, men det är svårt..
Jag vill inte ha det så här, men det borde du väl förstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0