Fredag

God kväll/natt!

Jag sitter här och nöter Tomas Ledins låtar. Det är något med dem som får mig på bra humör.. vad gör du nu för tiden? varför hör du aldrig av dig?.. Ja, "En del av mitt hjärta" har gått på repeat ett tag nu, jag ska stänga av den och gå och sova snart men jag har som vanligt svårt att slita mig från datorn.

Idag fick jag veta av Johan att Julia är i Sverige och att hon varit det i fyra dagar?! Jag smsade henne och hon förklarade att hon varit på sjukhuset varje dag och att hon inte ville säga att hon var i Sverige eftersom att vi antagligen inte skulle hinna ses innan hon var tvungen att åka tillbaka till Cypern. Om några timmar åker hon till Arlanda.. det känns konstigt att veta att hon är så nära nu jämfört med när hon är i Cypern och ändå är jag inte med henne, jag saknar dig! Jag måste komma och hälsa på snart!

Ida och Linn var här ett tag idag. Vi grejjade med lite allt möjligt och resultatet blev.. kanonfint..?

Efter några timmar kämnade de mig och jag däckade i soffan med mamma och Greger framför Yes man. Efter ett tag tröttnade jag eftersom att jag redan sett den så jag gick tillbaka till mitt rum, nu har jag precis pratat i telefonen med älskling ett tag. Jag saknar dig redan och vi sågs senast i morse?!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0