Dags att blogga lite igen?

Det var ett tag sedan jag skrev nu. Det känns som om alla (i alla fall de bloggar jag läser) lagt ned lite halft med bloggandet nu. Ett tag så uppdaterade alla hela tiden men sedan började folk tröttna. Jag tänkte ta tag i det igen, försöka i alla fall!

Idag har jag jobbat igen, den mest stressiga dagen hittills så dagen gick riktigt fort. Det är bättre om det är stressigt och mycket folk än om det inte kommer någon alls för då sitter man bara och sitter av tiden och då går det så fruktansvärt sakta. Efter jobbet så kom jessica hem till mig och vi var till Ica Maxi och handlade lite för att sedan åka till Boulognern. Vi satte oss på bryggan vid golfbanorna och åt, mysigt. Fast det kan visserligen inte bli annat än mysigt med dig sötnos!

Sommarlovet bara flyger förbi, det var ju alldeles nyss som lovet började och jag satt och väääntade och vääääntade på att det skulle bli Peace & Love. Nu är festivalen slut och det har gått någon vecka till, nu ska jag jobba en vecka till sedan är det inte långt till Pride och efter Pride är det inte långt kvar tills jag fyller 18 år och efter det så är det skola.. uh.. tiden går för fort... alldeles för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0