Måndag

Ja, lördagen var galen. Bara helt galen. Johanna gjorde ju så att kvällen blev minnesvärd och den bästa på länge!

Idag har jag varit i skolan, det känns som att jag haft lov eftersom att jag var borta hela förra veckan och var sjuk. Frallan kom till skolan idag och jag fick veta att hon är helt frisk nu! Bra bra bra bra bra skit!

Höll mitt argumenterande tal på svenskan idag, känns väldigt skönt att ha det gjort. Gillar icke att hålla tal, hua. Jag pratade om dödshjälp. Jag tror att jag ska börja med mitt historiaarbete idag faktiskt. Vore ju skönt att börja med något i tid för en gångs skull, och det är ju inte så ansträngande att slänga ihop ett arbete om någon död snubbe :>

Snart kommer Johanna hit och leker med mig och nu ska jag städa klart råttburen, adjö!

Kommentarer
Postat av: Frallan

Bra bra skit =) jag håller med du! =P

Tycker också det är bra skit att vara frisk :D

2009-02-16 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0