Tindra

Ja, som jag skrev tidigare idag så försöker jag övertala mor min att köpa en hundvalp. Idag när hon kom hem så pratade jag med mamma och hennes sambo om det och de drog upp allt med veterinärbesök, försäkringar, att de måste ha hundvakt om de åker bort osv. Jag sa att så sällan som de åker bort så är jag gärna hemma med henne, de skulle tydligen utomlands i maj någon gång och så ska de på cruising på Åland 20:e juli. Och får jag veta det i tid vilka datum och sånt så kan jag ju låta bli att planera något då och vara hemma med lillskiten utan problem!

Mamma har i alla fall sagt nu att hon vill åka hem till Therese på torsdag och prata lite med henne om Tindra och vad det är för försäkring på henne osv. Så om Therese är snäll och håller kvar Tindra till dess så får vi se då hur det blir. Jag hoppas att hon inte säljer henne till någon annan innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0