Sjukling

Japp, här sitter jag och hostar och har mig. Det är säkert tio gånger värre än vad det var igår, natten har varit nästintill outhärdlig men den jäkla hostan, jag har t.o.m. träningsvärk i magen idag pga den! Aja, jag var upp vid sex i morse då jag började bli jävligt less på hostan, värken i halsen, febern och att jag är så satans snorig så jag var ner och tog hostmedicin, ipren och nässpray. Efter ett tag lyckades jag somna om men vaknade igen vid åtta och låg och hostade som en galning, passade då på att gå upp och ringa och sjukanmäla mig och gick sedan för att sova igen. Lyckades somna om och sov till strax efter tolv. Sedan dess har jag inte gjort så mycket, mest legat framför tvn, kollade på Ellen DeGeneres show, love it!

Kate Winslet var gäst hos Ellen och de pratade om hennes film "The reader", då kom jag på att jag inte kollat på ett tag om den kommit upp på piratebay så jag kollade det nu och såg att den finns där nu! *happyface* Så nu hoppas jag att jag får ner den fort så jag har något att fördriva tiden med snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0