Party

Ja, kvällen började hos Frallan med potatisgratäng och kött. Vi kollade på melodifestivalen, ganska roligt att se ändå. Fast det roliga är ju att skratta åt alla fjantiga danser eller kläderna de har på sig. Jag åkte in till stan vid nio, hamnade då hos Anton. Vi hade en trevlig kväll där men vid 1 började alla bli trötta och somna så jag tog tio i två bussen hem. På bussen träffade jag en jättetrevlig kille vid namn Jonas som trevligt nog bodde ungefär vid mig så vi stannade och pratade ett tag när vi gått av bussen innan jag sedan gick hem. Hamnade framför datorn där jag ännu sitter. Jag har ringt runt till lite folk i hopp om att hitta lite sällskap men alla som svarat har varit väldigt trötta och bara somnat om så jag får nog ta och sova jag med.

Imorgon kommer mor min hem så då kommer ju även Tindra hem, hon är saknad. I natt får jag sova själv för första gången sedan vi köpte henne. Nu har jag ju ändå haft Johanna här en natt, det var väl inte riktigt samma sak men jag slapp ju sova ensam i alla fall :D Jag kan väl visserligen inte säga att det är speciellt trevligt att ha Tindra i sängen heller eftersom att hon sparkas och snarkar väldigt mycket och vaknar alldeles för tidigt för att hon vill ut och kissa. Johanna kunde ju i alla fall gå på toaletten ;)

Jaja, God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Erika Karlsson

hahaha! vadå? Johanna - Tindra, what's the difference? ;D

2009-02-23 @ 11:14:38
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/
Postat av: Alex

Eh, skulle inte Tindra sova i buren? :D

2009-02-24 @ 01:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0