Ny råttbur!

Min blogg består till större del av texter om mina råttor men ni får stå ut ;)

Jag har precis ringt om en ny bur till mina bebisar. Förhoppningsvis ska jag kunna få köpa den relativt billigt. Denna buren är: Höjd: 80 Djup: 50 Bredd: 80. Buren jag har nu är alldeles för lite för att ha råttor i och är enbart: H: 60 B: 48 D: 28. Så köper jag den här buren kommer de få en del plats att röra sig på och större utrymme att klättra på. Då slipper jag få dåligt samvete om jag inte hinner ta ut dem ofta så de får röra på sig.

Jag var in på Gävleborgs zoo idag och köpte ny mat till de små hårbollarna och då passade jag på att be dom kolla med sin veterinär om de kan skriva ut Ronaxan åt mig. Förhoppningsvis kan de göra det, jag får veta på tisdag :> Jag tänker inte ge upp med Fabio ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0