Hundvalp

Ja, jag är i full gång med att försöka få min mor att köpa Tindra. Jag fick jobb genom grannar.se, jag skulle vara hundvakt åt en tio veckor gammal blandras (labrador/schiller) vid namn Tindra. Jag hade henne två helger sedan satt jag och kollade runt på blocket och såg att Therese skulle sälja Tindra för att hon börjat känna av en allergi! Så jag pratade lite med mamma om att köpa henne, hon verkade lite sugen men inte så övertalad. Igår pratade jag med Therese och hon sa att det är några som vill köpa henne :( Så jag pratade med mamma idag och hon sa att om Greger (hennes sambo) går med på det så kan vi nog köpa henne. Jag sa det till Therese och hon sa att om vi bestämmer oss för att köpa Tindra så säljer hon henne till oss! Så nu får vi bara hoppas på att Greger går med på det, han verkar faktiskt lite sugen han också!


Jag pratade med honom nu och han säger att han ska prata med mamma ikväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0