Då var det dags igen!

Nu har febern och värken i halsen kommit tillbaka. Jag fick vara frisk i lite över en vecka. Det var ju trevligt det i alla fall? Det som suger mest av allt är att jag antagligen missar föreställningsfesten imorgon. Så otroligt tråkigt. Eller okej, det som suger mest är kanske att det är så jobbigt med feber och all jävla smärta i kroppen! Jag blir så otroligt mesig och gråter för att jag tycker så synd om mig själv haha. Och varken ipren eller alvedon hjälper! Lite kanske men inte mycket. Usch vad det är synd om mig nu ;)

Jaja, jag klarade av en timme inne i Gävle teater utan att dö i all fall. Föreställningen fick mig att känna mig lite friskare. Den var riktigt bra och man blev väldigt glad utav den. Synd att jag inte hade med mig min kamera bara, för nu har jag inte en enda bild.

Johanna är också sjuk den stackaren, vi har prickat in rätt helg för att vara sjuka känner jag!

Kommentarer
Postat av: emma

krya på dig sjukling!

2009-02-27 @ 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0