Alla hjärtans dag

Jag förstår mig inte på den här dagen? Det är verkligen inget speciellt med den och ändå sitter folk hemma och deppar för att de är singel eller något, visst det kan väl bero på att alla som har någon umgås den här dagen och då blir singlarna ensamma. Men det finns ju så många andra singlar att umgås med så sluta deppa! :>

Ikväll ska jag, Johanna, Christoffer, Ida och kanske Linn hem till Therese och festa lite. Sedan är jag bjuden på fest i Hille så vi får se om vi kanske hamnar där efter det.

Jag har nyss varit ut med Tindra, vi var ju och hämtade henne igår :) Innan det var jag och mamma till djurkompaniet och handlade matskålar, halsband, koppel och hundmat. 1000 kr gick det på, inte billigt att ha hund inte.


Jaja, glad alla hjärtans dag då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0