Onsdag

Tiden mellan 08:30 och 17:40 tillbringade jag i skolan. Först hade vi samhällskunskap och det inte så efterlängtade ekonomiprovet. Det gick uselt, jag som var någorlunda säker på att få ett G i alla fall. När jag bläddrade i provet och såg alla diagram så insåg jag ganska snabbt att jag var körd. Jag svarade på det jag kunde och gissade på några frågor innan jag gav upp.

Sedan hade vi religion där vi efter många om och men tjatade till oss att få vara lediga från morgondagens lektion = LEDIG HELA DAGEN. Skönt.

Sedan hade vi lunch och efter det teater. När vi slutat så hade jag, Linn och Johanna bestämt med vår teaterlärare Ulrika att vi skulle repa till vårt projektarbete. Vi hade kört fast lite men efter lite hjälp av Ulrika så rullade det på fint. Nu är vi riktigt nöjda med pjäsen, det kommer bli bra. Fast vi har en hel del kvar att fixa, vi måste få tag på Leif så vi kan spela in några saker och sedan måste vi även fixa med ljud och ljus men.. det gör vi.. sen?

När vi repat klart var vi förbi Georges och åt en varsin macka.

Snart ska jag träffa Johanna, jag borde hinna plugga lite också. Det är också en sån där sak som man alltid gör "sen". Senare kommer älskling hit och ska sova här och imorgon lämnar hon Zelda hemma hos mig så att hon får sällskap och slipper sitta ensam i Jessicas lägenhet hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0