Ny header

Jag började tröttna på min blogg efter att den sett likadan ut sedan jag skaffade den för ca två år sedan? Jag har länge haft en halvklar header så jag slängde dit två bilder till och skrev mitt namn. Jag ska göra en ny som jag lägger ned lite mer tid på senare... någon gång... när jag har tid. Ja, det kan nog dröja något år till det. Försöker förstå mig på alla koder man använder för att ändra bloggen. Det är tusentals koder för att ändra typsnitt på texten, ändra bakgrundsfärger lite här och där, ändra bakrgrundsfärgern på header ovanför varje inlägg o.s.v. Det fanns en tid då jag förstod mig på allt, men nu var det så längesedan jag ändrade något på bloggen så jag har glömt bort det. Jaja, jag har kommit en bit på väg i alla fall. Nu är det en del saker kvar men det hinner jag inte ändra just nu.

Nu: Plugga filosofi, gå med hunden och sedan åka tillbaka till skolan för att ha en lektion 16:10-17:10.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0