Måndag

Hallå!

I morse blev jag väckt av en jobbigt morgonpigg flickvän, jag var väldigt trött men till slut lyckades hon dra mig upp ur sängen. Vi åt frukost och såg slutet på "Falskmyntarna", filmen som vi börjat kolla på kvällen innan men vi missade slutet eftersom att vi båda somnade. Den var helt okej, inte så bra som andra filmer jag sett som handlar om koncentrationsläger. Jag älskar filmer och böcker som handlar om andra världskriget och speciellt om det handlar om koncentrationsläger, jag tycker att det är jätteintressant. I julklapp av pappa fick jag en bok som heter "De fattiga i Lodz" (tror jag att den heter i alla fall, jag minns inte riktigt). Den handlar en polsk stad under andra världskriget, jag har inte hunnit börja läsa den ännu men jag ska göra det snart.

Jaja, jag skulle berätta om min dag men råkade slira iväg på lite annat. Vi var ner på stan en sväng och Zelda fick följa med, hon är inte van att gå bland så mycket folk men det gick bra. Hon var duktig vår lilla tjej! Efter det så tog jag Jessicas bil och åkte hem till min mamma, Zelda fick följa med mig medan Jessica åkte till Torsåker. Jag spenderade en stund framför tvn och tittade på Idol 2005. Senare var jag till stan och åt med mamma och Alexandra, det blev kinamat på Österns pärla. Gott!

På hemvägen stannade vi vid Willys och handlade och sedan jag kom hem har jag suttit med min syster och försökt lära mig några fler låtar på gitarr. Det gick väl sådär.. jag kanske borde hålla mig till jonglering som hobby!

Snart ska jag åka hem till Jessica och sova där. Imorgon ska jag åka och se genrepet inför The fucking rocking shocking show i Norrsundet där några utav mina kära klasskamrater är med.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det gick ju jättebra ju! Övaövaöva :D

2009-12-28 @ 23:02:24
URL: http://lallexalex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0