Julklappar

Jag tänkte börja med att tacka Anonym som kommenterade mitt tidigare inlägg, jag blev jätteglad!

Igår hamnade jag hemma hos Julia med Johanna. Vi kollade på Idol. Jag följer aldrig Idol men finalerna ser jag minsann. Jag tycker att det är roligt att se hur glad vinnaren blir, jag sitter där och är nästan lika glad som de är. Det var tydligen inte bara jag som stördes av att Eriks flickvän sprang upp på scenen och kramades med honom genom hela låten. Hans pappa var upp en sväng, kramade honom och gick sedan ned igen. Flickvännen nöjde sig inte med det utan stod där och drog honom i håret. På Aftonbladets löpsedel idag kunde man läsa att inte juryn heller gillade detta, men det var tydligen för att de tyckte att Erika förstörde sin image och att han skulle tappa sina fans.

Jaja, nog om det. Idag var jag och Johanna på stan för att jag skulle leta julklappar. Det är så fruktansvärt svårt, det slutar alltid med att man köper något skit som ingen använder sedan. Idag gjorde jag av med 750:- men köpte bara två stycken julkappar. Hua, något säger mig att jag kommer vara luspank dagarna innan jul.

Nu ropas det om att det är mat, potatisgratäng och kött. Kan jag bli lyckligare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0