Julafton

Jag har inte hunnit skriva något om julafton ännu men det finns kanske inte så mycket att berätta. Jag var till farmor och farfar med pappa, Marika, Alexandra, Johan och Oskar. När vi kom dit åt vi julmat och klockan tre kollade vi så klart på Kalle Anka. Min syster gjorde ett försök med en omröstning om vilken Anka vi skulle kolla på klockan tre eftersom att TV3 fick för sig att sända Anna Ankas jul klockan tre på julafton, trodde de på riktigt att de kunde konkurera ut Kalle? Jaja, min syster blev snabbt nedröstad och vi såg Kalle Anka

När Kalle var slut öppnade vi julklappar. Vi har alltid ett system där vi låter den yngsta öppna ett paket först och sedan går vi i åldersordning tills alla öppnat. Det tar sin lilla tid men det blir roligare på det sättet för annars sliter alla upp sina julklappar på fem minuter och sedan är det över. Det tog oss tre timmar att öppna julklapparna, det blev lite tröttsamt på slutet.

Hur som helst är jag väldigt nöjd med mina julklappar det här året. 
Jag fick en fotoskrivare av pappa, jongleringskäglor av Jessica och 3000 kr av mamma. Sedan fick jag lite småsaker på sidan av som t.ex: kokböcker, handdukar, presentkort, choklad o.s.v. Jag är mycket nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0