21:a december

Idag är det 21:a december men det hindrade inte mig och min familj från att fira jul. Mamma jobbar kväll både imorgon och på onsdag och på julafton är hon inte hemma. Så jag, mamma, syster, Greger, August och hans farmor och farfar firade jul idag. En sak har jag svår att förstå, varför blir man så fruktansvärt mätt av julmat? Man tycker inte att man äter så mycket men sedan ligger man där på soffan och känner sig spyfärdig.

Jaja, jag är nöjd med mina julklappar och nu väntar jag på nästa julafton som faktiskt kommer äga rum den 24:e december.

Tidigare idag var jag ute och skottade och hade Tindra med mig. Eller ja.. jag försökte i alla fall att skotta. Tindra var ju knappast till någon hjälp, snarare tvärtom.


Kommentarer
Postat av: emma

åh vad söt hon är :)

2009-12-22 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0