Torsdag

Som jag skrev så var jag till Valbo igår med Johanna för att lämna tillbaka mina Converse.. jag hittade inget annat så jag får ta mig ner på stan någon dag och se om jag hittar något att köpa där annars beställer jag kläder från internet istället.
Vid sex åkte vi hem med min mamma som precis slutat jobba. När vi kom hem bytte jag om och sedan åkte jag och åt med mamma, Greger och August på Bishop. Det var god mat men väldigt dålig service.. när vi ätit klart satt vi i en halvtimme och väntade på att någon skulle komma och plocka bort tallrikarna så vi kunde beställa efterrätt. Efter den halvtimmen tröttnade vi och Greger gick fram och bad någon komma till vårt bord. När vi fått beställa och mamma fick sin kaffedrink med grädde på så var grädden sur, den smakade fruktansvärt illa och servitrisen var otrevlig och sur när mamma bad om en ny. Aja, det var som sagt god mat i alla fall.

Framåt nio åkte vi hem och Jessica kom hem till mig. Jag följde med henne hem och där fick jag presenter! Jag fick tre rosor, en parfym (Wood) och en Burton t-shirt. Tack så jättemycket älskling!

Jessica duschade och gjorde fiskbullar och mos (det luktade lika illa som det gjorde på Peace & Love när jag var bakis och illamående och Cissi öppnade en burk och började slaffsa i sig, HUA!) Vi kollade på halva Lejonkungen 3 sedan blev vi trötta och gick till sängen för att sova.

I morse skulle Jessica gå upp innan sju för att sedan hinna till Sandviken till tio i åtta? Jag minns inte men runt åtta i alla fall. Halv nio vaknade jag av att Jessica var lite smått panikslagen över att hon försovit sig. Hon stack till jobbet och jag somnade om. Klockan tolv kom hon hem igen och strax efter ett åkte vi in till Sandviken då hon hade en ny tid för besiktning av bilen och jag tog bussen till Gävle för att jag skulle följa med mamma och handla.

När jag varit och handlat med mamma städade jag råttburen för att Oskar skulle komma och kolla på dem.. men så blev det inte. De ska komma en annan dag. Jag hoppas verkligen att han vill ha dem. Det skulle kännas bättre att sälja dem till någon som jag vet tar väl hand om dem än att sälja dem till någon totalt okänd.

Efter att jag städat åt råttorna åt jag mat och sedan kom pappa hit för att vi skulle ut och övningsköra. Vi tog en sväng till Stigslund och en vända i stan och sedan till Bomhus igen, det blev ingen längre tur men bättre än ingenting.

Nu har jag absolut ingenting att göra. Jag funderade på att åka till Jessica men då hinner jag bara dit och sova och sedan måste jag hem igen imorgon vid ett... så jag blir nog hemma ikväll.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grädden var sur - men maten var iallafall god! Haha :P

2009-08-20 @ 21:22:56
URL: http://lallexalex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0