Tatuering

Innan jag skriver inlägget jag tänkte skriva så måste jag tillägga lite saker till min lista på vad jag fick i fredags då jag fått klagomål från mina vänner för att jag glömt en del. Jag var nog lite för dragen för att komma ihåg vad jag fått dagen efter men nu när jag läste kommentarerna kom jag ju ihåg!

Frallan ska betala biljetten till gaykryssingen, Pippi och Erika ska bjuda på pizza när jag vill och av Robin fick jag en blomma. Hur kunde jag glömma?! Speciellt det där med pizzan och kryssningen. Men nu tänker jag inte glömma det, ni kommer inte undan ;)

Nu åter till det jag tänkte skriva om. Jag tatuerade mig idag! Det blev två kvinnosymboler som sitter ihop som jag ville ha tidigare men jag gjorde den på handleden istället för sidan av halsen av den anledningen att det kan vara bra att kunna dölja den om det skulle behöva och det kan bli lite svårt när man är korthårig och har den på halsen. Det gjorde inte alls så ont som jag trodde att det skulle göra och fort gick det, knappt 20 minuter efter att han satt nålen mot huden så var det klart. Den är inte spikrak men det är ju svårt att göra spikraka tatueringar så jag är nöjd! Huden äter upp hudsalvan däremot, jag har på ny hela tiden och några sekunder senare är det borta.

Jaja, efter att jag tatuerat mig var jag kvar på stan ett tag med Johanna och Linn och sedan tog jag bussen till Sandviken där Jessica hämtade mig. Vi var och åt på McDonalds och sedan åkte vi hem till henne i Järbo och myste. Imorgon sent på kvällen ska hon åka neråt i Sverige och på onsdag åker hon till Danmark med jobbet så vi ses inte förrän på lördag kväll, möjligtvis en sväng på onsdag kväll men det räknas knappt för det kommer bli en så kort stund..
 
Jag började ju skolan idag också! Nu är nollningen planerad och klar och det kommer bli roligt. Detta har vi väntat sedan den dagen vi råkade ut för samma helvete. *Elakt skratt* På fredag smäller det!

Nu ska jag borsta tänderna och sedan slänga mig i sängen och prata en stund med Jessica som vanligt innan vi somnar. Bild på tatueringen kommer senare. Jag har blivit dålig på att lägga in bilder på datorn och ladda upp dem på internet.. jag ska bättra mig.. sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0