Lördag

Igår var det fest hemma hos mig, mycket trevligt! Jag, Cissi, Linn, Anton och Johanna åt tacos och förfestade lite, strax efter sju började resten av folket ramla in. Kvällen bestod av alkohol, Singstar, chips och en sväng till stan där det inte var ett dugg roligt. Men... jag hade roligt innan i alla fall och jag fick världens finaste presenter.

- En gurka av Louise + tillhörande teckning. Mycket vackert!
- Cider av Linn, Cissi och Johanna.
- En sparburk med Nalle Puh på av Anton, nästan lika fin som gurkan.
- En rosa/svart slips som det står "Girls rock" på från Julia.

Vad mer kan man begära?

Jaja, mer om kvällen när jag har bilder att ladda upp.

Nu är det lördag och jag sitter hemma hos Jessica. Jag kom hit vid fyra och då gjorde vi mat, kött och potatisgratäng. Yummie. Sedan har vi myst, kollat på tv och nyss skulle vi kolla på I am Sam men Jessica somnade och sedan slutade filmen fungera så jag hamnade här. Jessica blev nyss väckt av Connys som ringde och ville ha skjuts från Kungsberg till Järbo så hon är och hämtar honom nu, när hon kommer tillbaka ska vi gå en sväng med Zelda sedan kan jag gissa på att Jessica slocknar igen. Jag blir väl sittandes här halva natten eftersom att jag inte är ett dugg trött. Efter att jag jobbade nu i sommar så vaknade jag runt tio varje dag jättelänge, nu lagom till skolstarten är jag uppe på nätterna och sover länge igen. Nu får jag passa på att sova imorgon för sedan börjar skolan igen. Det ska faktiskt bli roligt, i alla fall första veckan men nollning och allt, woho! Det ska även bli skönt att få lite ordning på livet och få lite rutiner igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu glömde du väl ändå en present ? Fick du inte ett jätte fint glas också måntro ? ;D

2009-08-23 @ 11:28:04
Postat av: Jessica

Haha, du somnade ju lika snabbt som mig när vi la oss gullunge ;) Jag saknar dig!

2009-08-23 @ 21:32:49
Postat av: Pippi

Du fick ju faktiskt en pizza när du vill av mig och Erika :O?

2009-08-23 @ 23:30:13
Postat av: Anonym

Mäh.. Du fick ju Kryssningen med ju :)

2009-08-24 @ 17:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0