Jag är en dålig bloggare.

Jag har blivit riktigt usel på att blogga, jag ska försöka ta tag i min blogg nu och göra en ny header också. Just nu håller jag på med en header åt Jessica för att hon ska börja blogga igen så jag får göra min egen senare!

Helgen har spenderats med Jessica, otippat va? I fredags åkte jag ju som sagt och badade med Johanna, det blev Rullsand istället för Brämmen eftersom att vi var för lata för att gå. Vi var där fram till fem ungefär då pappa kom och hämtade oss, jag övningskörde hem och det gick uselt. Jag MÅSTE börja köra mer så att jag kan ta körkortet snart.

Vi åt pizza hos pappa och sedan fick jag skjuts av Frallan till Järbo. Vi stannade vid McDonalds på vägen så att jag fick köpa mig en Happy Meal och hon en kaffe och en milkshake, man behöver ju lite färdkost ;)

På lördagsmorgonen gick jag och Jessica upp halv tio för att vi skulle följa med Conny, Zara och Amanda till Rullsand. Det var jättevarmt hela dagen, till och med i vattnet. När vi solat och badat klart så åkte jag och Jessica hem till min far för att äta grillat och sedan fortsatte vi mot Järbo för att umgås med Conny, Zara och Amanda igen. Söndagen spenderades vid poolen hos Conny och Zara.

Vad har jag gjort efter söndagen? JO! I måndags var jag barnvakt åt Eddie och Wilmer igen, framåt ett hade båda grabbarna somnat så då åkte jag in till stan och fikade med Robin, Emilia och Johanna. Halv tio på kvällen åkte jag till Järbo igen och har varit där fram tills idag då jag tog bussen runt ett in till Gävle för att umgås med Johanna. Jag lade undan ett par Converse som farmor ska köpa åt mig eftersom att jag fyller år snart, då blir jag 18, stor flicka! Eller?...

Jag funderar på att gå och sova snart, så.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0