Grattis till mig själv!

Nu är jag 18 år, är det nu jag förväntas vara "vuxen"?
Nej, enligt mig är man inte vuxen förrän man är 30, minst!
Jag menar.. att jag får köpa snus och gå på krogen gör mig inte vuxen, så det så.
Jag får vara exakt lika barnslig och omogen som innan.

I morse väckte mamma mig innan hon gick till jobbet, då fick jag öppna presenter (med hjälp av Tindra, hon slet snabbt upp pappret på några utav dem). Jag fick ett par till Converse, dålig kommunikation mellan min farmor och min mamma där men jag ska till Valbo idag och byta dem jag fick av mamma till antingen en annan färg, ett par andra skor eller köpa kläder eller något annat roligt. Sedan fick jag presentkort och pengar tills jag ska tatuera mig, inte långt kvar nu! Jag fick även saker tills jag ska flytta hemifrån, hon börjar väl tycka att det är dags nu ;)

Nu ska jag gå en sväng med Tindra och vänta på att Johanna hör av sig så vi kan ta bussen till Valbo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0