Söndag

Idag var jag som sagt och hämtade min cykel i stan och cyklade sedan till Fliskär och grillade korv med Frallan, Ida, Johanna och Cissi. Senare kom Anton, Isabelle och Jonna dit. Frallan köpte sig en vinbox som hon gick omkring och försökte bjuda bort hela tiden. Jag tyckte att det började bli lite väl kallt vid det laget så jag drog mig hemåt, det blåste så förbaskat mycket! Men så fort jag kom bort från vattnet så blev det genast varmare.

När jag kom hem så gick jag en sväng med odjuret som vägrar lära sig att gå bra i koppel. Men jag tycker om henne ändå! Sedan däckade jag i soffan framför en rad tv-program som t.ex Wipeout. Farmor ringde nyss och tyckte att jag skulle mejla hud och på så sätt kanske få en tid där snabbare. Så jag fick en mejladress och slängde nyss iväg ett mejl där jag beklagade mig om mina utslag, nu hoppas jag på ett snabbt svar och medicin NU NU NU!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och borde ta och plugga manus men innan dess ska jag nog gå ner och tömma kylskåpet lite. Hua, jag drog i mig nästan ett helt korvpaket + korvbröd i Fliskär och när jag kom hem åt jag kött och klyftpotatis och så lite glass på det, nu är jag hungrig igen? Men går ändå inte upp i vikt?! Vad är det för fel på min förbränning? Sluta förbränna maten så bra, ge mig lite fett på kroppen istället! Jag ska ner och jobba på det nu och dra i mig massvis med fett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0