Söndag (Vilka intressanta rubriker jag har nu för tiden)

När saker i mitt liv börjat ordna upp sig och faktiskt bli bra igen så skaffar jag mig genast nya problem. Denna gången inte orsakade av mig själv, det är ju alltid ett steg i rätt riktning?

Jaja. Jag har inte så mycket att berätta om helgen, det har väl inte hänt mycket alls. Imorgon är det skola, hua! Fast jag är faktiskt lite peppad inför skolan. Jag behöver umgås med alla bra människor 24 timmar om dygnet nu känns det som. Då lyckas jag hålla alla tankar borta, eller nej.. nu ljög jag. Men allting känns mycket bättre då!

Mina utslag blir inte ett dugg bättre, och det är väl inte så konstigt när läkarna vägrar skriva ut medicin?! Jag hoppas att jag får en tid snart på hud så jag kan bli av med det här snart, men det verkar som att väntetiderna dit är långa. I så fall tänker jag ringa till hälsovårdscentralen och klaga lite och tycka synd om mig själv och förhoppningsvis få medicin då!

Nu tänkte jag faktiskt plugga! Läsa lite tråkiga texter i svenskaboken och sedan plugga manus. DET behövs verkligen. Premiär 11:e maj?! Hur ska detta gå? Jag får sitta inne varje kväll och varje helg och slå in texten i skallen tror jag. JA! Så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Alex

Du, jag har premiär den andra maj och vi får det färdiga manuset någon gång den här veckan. Gnäll inte ;)

2009-04-20 @ 21:05:21
URL: http://lallexalex.blogspot.com
Postat av: Alex

Du, vi har premiär den andra maj och vi får det färdiga manuset någon gång i veckan. Klaga inte ;)

2009-04-20 @ 21:10:03
URL: http://lallexalex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0