Nu närmar det sig

Ja, nu har vi snart premiär. Det är inte ens tre veckor kvar nu, åh.. jag börjar få lite panik eftersom att jag verkligen inte kan mina repliker. Men men, det löser sig. Eller? Ja jag får allt ta att plugga text helt enkelt, jag måste kunna hela första akten till imorgon. Det klarar jag nog, förhoppningsvis. Det är bra att jag tror så starkt på mig själv ;)

Idag hade vi först historia och sedan var det teaterlektion. Vi repade inget idag utan målade klart hyllorna, baren och jag och Ida var och hämtade våra affischer och flyers. Det fattas fortfarande grejer till scenografin och det känns som att allt vi tänkt ha med skiter sig för att det inte riktigt finns tid kvar att fixa det. Jag och Cissi blir nu utan headset också, vi kommer få skrika halsen av oss. Vi får se hur det går!

Efter teatern så hade vi fitness. Massage stod på schemat men innan dess pratade Kicki om muskler alldeles för länge. Jag kunde verkligen inte sitta still! Vi slutade halv fem och då åkte jag hem. Mer än så har jag väl inte gjort idag.

Ikväll ska jag kolla på film med Johanna, Cissi, Linn och Ida. Sedan måste jag verkligen plugga text. MÅSTE.
Det finns en hel del annat jag också måste göra. Historian och hemtentan. Uh.. jag ska.. sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0