Joshua Radin

Jag sitter och lyssnar på Joshuas låtar nu, finns det någon som gör mysigare låtare än vad han gör? Jag tror inte det.

Imorgon bär det förmodligen av mot Uppsala och hem igen runt ett. På fredag morgon åker jag till Göteborg för att hälsa på min syster och se hennes föreställning. Jag kommer hem igen på söndag eftermiddag/kväll.

Idag var vi på Länsmuseet med klassen och kollade på målningar och lyssnade på en tant som pratade om romantiken. När hon pratat klart rusade jag, Ida, Cissi och Johanna till cirkushörnan där vi skulle ta nya fina bilder som liknade de vi tog förra året.

Nu ska jag packa lite så jag har det färdigt tills jag ska till Göteborg det kan bli lite ont om tid för det om jag drar till Uppsala direkt efter skolan imorgon. Vi får se hur jag gör, jag kanske blir kvar i Gävle med Julia och en gammal potatissallad för att liva upp gammla minnen ;) Men i så fall behöver vi ju även: Barbie hits, alkohol och en kamera. Sedan är kvällen gjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0