Fliskär

Bilden är tagen i Fliskär igår, det är sjukt mysigt där på kvällarna!

Jag, Ida och Johanna hamnade i Fliskär igår kväll i brist på annat att göra och det är mysigt att sitta där. När vi kom dit var det ett gäng där med tre hundar. Vi satte oss en bit bort vid en grillplats och fick genast sällskap av hundarna som vi senare fick veta hette Gibson, Hera och.. eh, Lilo? Jag kommer inte ihåg vad den sista hette. Det var någon som nyligen grillat där så det glödde fortfarande, vi slängde på några pinnar och fick igång elden igen. Satt där ett bra tag och pratade strunt och lekte med hundarna. Jag smsade Julia och bad henne komma dit och hon drog med sig Emma och Linn. Vid nio eller något kom de dit tror jag om jag minns rätt. När jag och Ida stod och lekte apport med hundarna så kom det en brud fram till oss och började prata. Det var tydligen hennes syster som ägde hundarna. Hon följde med oss tillbaka till elden och satt där och pratade länge och väl. Hon drog en historia som började med att någon lånat hennes busskort, och sedan var det något om någon som hade ovanligt mycket herpes, en säng, ett par byxor och en toalett. Ingen av oss hängde med i den historien trots att hon drog den tre gånger. Vi fick även veta att hon hette Jessica, var 32 år och hade en son som hette Rasmus på sju år och att hon svarar med "Horhuset sura fittan AB" när hon svarar i telefonen.

Vi fick en filt av henne som hon inte ville ha som vi eldade upp. Vi hade lite brist på saker att elda så den fick duga.

Nu ska jag snart ta bussen till stan för att hämta min cykel och cykla hem den, usch jag har ingen lust alls att cykla hem från stan. Jag vill inte, vill inte, vill inte, ORKAR INTE! Men jag vill ha hem den. Urk.

Nu ska jag ta mig en dusch, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0