Boulognern

Tillbringade kvällen igår i Doulognern. Jag och Ida cyklade till stan och mötte upp Linn x 2, Lovisa och Johanna. Vi åt på McDonalds och begav oss sedan till Boulognern där vi hittade ett gäng människor som vi slog ihop oss med. Senare kom "coolgang" och gjorde oss sällskap ;) Jag och Ida hittade även en Isabelle, en Chris och en Madde och drog med dem till oss. Kvällen blev hur bra som helst men vid elva ungefär så bröt Natascha armen och fick åka till akuten. Fråga mig inte hur hon lyckades med det för jag var inte där då. Vi förflyttade oss en bit men vid tolv så bestämde jag och Johanna oss för att åka hem. Men innan vi tog bussen hem så följde vi Erika hem och träffade Christoffer och Freddan på vägen. Trevligt!

Nu ska jag snart ta med mig bushunden och åka till stan för att mysa i Kvarnparken med folk. Det är hur varmt som helst ute, det uppskattas verkligen.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0