Fredag

Nu när jag ändå bara är hemma och har så otroligt tråkigt så jag skulle kunna sätta mig och plugga matte och faktiskt bli road av det så tänkte jag att jag kunde ta mig tid att skriva ett blogginlägg för en gångs skull! Jag kanske till och med kan ta mig tid att skriva ett långt jobbigt inlägg som ingen orkar läsa sen för jag har väldigt mycket i mitt huvud jag skulle vilja få ut men jag vet inte hur mycket jag vill dela med mig av.

Varför ska det vara så otroligt svårt att ta ett beslut? Jag har minst tusen tankar som far omkring i huvudet nu. Jag tycker inte om att välja, jag kan helt enkelt inte. Jag har lust att inte ta något beslut alls, eller jo att ta beslutet att bara låta det vara och inte göra något åt det. Men det vore också jobbigt. Jag vill bara vakna upp imorgon och veta exakt hur jag känner och vad jag vill göra. Så kommer det nog förmodligen inte att bli, tyvärr.

Jag var till hälsovårdscentralen idag och kollade upp varför jag har så ont i halsen och öronen. Det visade sig att det bara var luftrörskatarr som är orsakat av ett virus så det går därför inte att bota med medicin. Jag fick hostmedicin och avsvällande tabletter så ska det vara över inom en vecka. Just nu börjar jag bli lite tveksam på om jag ska lita på läkaren som sa att jag inte har öroninflammation för jag har så fruktansvärt ont just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag har ju haft öroninflammation tusentals gånger i mitt liv och vet hur det känns så det borde fan vara öroninflammation..

Jag sitter och laddar ner de två sista avsnitten av I en annan del av Köping och några avsnitt av Two and a half men som jag ska underhålla mig med i kväll medan alla (då menar jag verkligen alla) mina kompisar är ute och festar och har roligt. MEN jag har faktiskt fått ätit pizza, godis och druckit cola med far min i kväll, det är inte helt fel det heller. Dessutom har han köpt glass snäll som han är men jag har inte hunnit ätit någon ännu. Vi kollade på Idol också men jag missade när de visade vem/vilka som åkte ut. Får kolla upp det sen!

I morgon ska jag se till att må lite bättre så att jag kan ta mig ut från det här huset och träffa lite människor. En kväll hemma och jag börjar bli helt galen, det är ju illa!

Jag skrev ett jättelångt inlägg men när jag skulle ladda upp inlägget så försvann hälften så nu blir det inte alls lika långt som innan..

Nu sitter jag och chattar med Agnes på msn och pratar med Linn i telefon, eller ja.. vi lade på nu. Jag har verkligen inget intressant att skriva just nu känner jag så detta får räcka, tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Erika

ÄNTLIGEN har du uppdaterat :D



men, är inte jag din vän? :( jag festade inte .. (U)

2008-10-04 @ 00:48:55
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0