Snart är det lov!

Tack gode gud för det, jag behöver verkligen en veckas ledigt!

Den här veckan har jag skött skolan ovanligt bra faktiskt. Jag har lyckats ta mig upp i tid varje morgon och kommit i tid till alla lektioner. (Okej, jag kom kanske två minuter sent till historian idag men det räknas inte). Jag har även koncentrerat mig på lektionerna och faktiskt lärt mig något, jag är faktiskt lite stolt över mig själv.

Idag såg vi klart på "Thet shoot horses, don't they?" på teaterlektionen. Den delen av den var inte särskilt bra den heller och att det var så ljust i rummet att man knappt såg bilden alls gjorde den ju inte så mycket bättre.

Imorgon är det fredag och sedan en veckas lov, mmmmm. Underbart! Den veckan ska jag bara sova och inte ägna en enda sekund åt skolarbete. Fredagen på lovet så har Ida maskerad, det ska bli riktigt roligt, jag är peppad!

Nej nu är klockan tio så om jag går och duschar nu och sedan försöker komma ifrån datorn någorlunda tidigt så kanske jag är lite pigg imorgon trots att jag inte har sovmorgon? Jag kan ju alltid hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0