Sanningens ögonblick

image81
Jag kollade nyss på "Sanningens ögonblick". Jag tycker att det är ett ganska sjukt program. En lögndetektor kan ju faktiskt ha fel? Som killen idag förlorade alla pengar på frågan "Tycker du att du har varit ett bra stöd för din halvbror Mikael?" och av alla de frågor han svarat på innan varför skulle han ljuga på den för? Han blev jätteförvånad. Så var det en tjej som anmält sin pojkvän till programmet enbart för att se om han varit otrogen. Hur nojig får man bli? 

image82Jag sitter och lyssnar på "PoP! Goes my heart" nu. Jag blir så glad av den! Och videon är ju bara för underbar! Lika rolig varje gång haha. Nu vill jag se filmen! Isabelle skulle se den idag men när jag sa att jag också ville se den så skulle hon vänta med att se den tills vi ses, snällt! Den är ju så bra.

Jag borde nog börja skriva min essä snart om jag ska hinna klart med den i tid. Jag har ingen skrivlust för tillfället så det skulle nog inte fungera så bra i alla fall. Kanske tar det till helgen! Min deckare är ju faktiskt nästan helt klar nu. Den skulle varit inlämnad i oktober eller något sådant men ja, bättre sent än aldrig eller hur?



Jag var på utvecklingssamtal i skolan idag. Det gick bra. Jag tycker de där samtalen är ganska onödiga. Alltid samma sak.
- Trivs du i skolan?
- Ja.
- Går skolarbetet bra?
- Ja.
- Vad bra! Tack för att ni kom!

Nu ska jag nog ta en dusch och försöka komma i säng tidigt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0