Kelsey Briggs

Erika länkade nyss till en video på YouTube om en tjej vid namn Kelsey Briggs. Jag såg den och började genast gråta. Jag förstår inte hur man kan misshandla en treårig liten flicka? Det finns så otroligt sjuka människor i den här världen.

The Kelsey Briggs Story Här har ni länken till videon om ni vill se den!

Idag har jag lekt med Pippi. Vi var ute och gick med Nemo. Det var så varmt så det kändes som att man skulle smälta bort! Julia smsade och skrev att hon och Erika satt i boulognern och solade och att vi skulle komma dit, så vi gick dit. Julia försökte få Nemo att bada men han verkade inte så pigg på det, han var rädd för vattnet eller något. Han gick ner i vattnet med främre delen av kroppen men hade alltid bakdelen över vattnet det såg jätteroligt ut. Haha, sötnos. Jag har bara vaktat Nemo i två veckor och ändå är jag helt fäst vid honom redan. Jag saknar honom när jag inte är med honom. Tänk då sen när jag ska sluta passa honom. Jag kommer börja gråta!

image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0