Kalsongpojkarna

När jag satt på bussen hem från skolan idag så var det tre killar i tolvårsåldern som satt bakom mig och pratade om GD/GIF. De pratade om att de skulle springa 60 meter i bara kalsonger och t-shirt och att tidningen skulle komma dit och ta kort på dem så skulle det stå i tidningen dagem efter. Haha, det var väldigt roligt att lyssna på! De plandera vilka kalsonger de skulle ha på sig, de skulle ha rosa björnborg med vita och svarat ränder på. En av killarna hade redan ett par som han glatt visade upp! De pratade om det hela vägen till bomhus vilket är ca 20 minuter! De lät på dem som om de trodde att de skulle bli kända och vara med på första sidan haha.
Så sa en kille:
- Alltså, det kommer ju inte bli pinsamt, det är ju bara folk som är yngre än oss och folk i samma ålder.
Så sa en utav de andra:
- Ja men typ HELA Gävle är ju där och kollar också!

Haha, jag hade en rolig bussresa hem kan jag säga!

Vi skulle ha börjat skolan halv ett idag men eftersom att ingen av oss kunde dansen som vi ska visa upp på torsdag särskilt bra så lade vi in en extra danslektion klockan tio imorse. Nu kan jag den lite bättre i alla fall, tur att jag står långt bak för jag gör fortfarande allt åt fell håll!

Efter skolan var jag, Erika och Johanna till Ackes och pratade med Irina. Vi frågade om vi fick ha med båda våra danser på föreställningen, det fick vi! Skoj, skoj! :D

Imorgon ska jag, Ida och Johanna till Källmur och prata om gymnasiet med åttorna. Roligt! Speciellt att träffa våra gamla lärare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0