Fredag

Jag gick upp alldeles för tidigt i morse. Halv nio kom jag till skolan och tänkte ha matte, men när jag kommer dit så är det alldeles tomt. Det enda som finns där är en lapp där det står "Som ni läst i terminsplaneringen så har vi ingen matte idag /P-A" ja.. något i den stilen i alla fall. Jag blev skapligt sur kan jag säga. Så jag satte mig vid bussarna och funderade på att ta bussen hem men då skulle jag inte hinna tillbaka till dansen i tid så det kändes ganska onödigt. Jag satt där ett tag, Emma och Natascha kom förbi och pratade lite. När de tog bussen så gick jag till skolan för att möta Julia. Jag satt och pratade med henne tills jag skulle gå till dansen. Jag kommer skämma ut mig totalt på föreställningen på torsdag. Jag kan inte stegen för fem öre. 


Jag, Erika och Johanna var till Marie Rickardsson (rektor för de estetiska programmen) och frågade henne om varför cirkus inte blivit av på individuella valet till tvåan. Hon visste inte varför så hon lovade att kolla upp det och göra så gott hon kunde för att vi ska kunna få det. Hon sa att det antagligen beror på bristen på lärare.

Idag ska jag åka hem till min far. Jag hoppas på att jag får någon god mat där i kväll. Jag är så sugen på mat!

Nu ska jag fortsätta med min föreställningsfördjupning som jag måste skicka in till Lotta (min danslärare) idag. Jag förstår ingenting av frågorna och jag förstod ännu mindre av föreställningen som vi var på. Suck. Jag får ljuga ihop lite så kanske det låter bra. Det står ju faktiskt att inget är rätt eller fel.

Adjö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0