Essä

Jag sitter och skriver min essä nu som skulle varit inlämnad idag, eller ja.. igår. Den skulle varit inne för en
halvtimme sedan hihi. Samtidigt som jag skickar den hade jag tänkt skicka med min deckare som skulle varit inne för flera månader sedan! Bättre sent än aldrig eller hur?

Jag är så gott som klar med min essä, jag sitter bara och försöker klura ut ett bra avslut, det är nästan det som är det svåraste ju! Man kan ju inte bara skriva THE END i slutet.. om man kunde det så vore det så mycket lättare!

Jag och Johanna kikade på talang idag, det var inte speciellt roligt. Finalen blir förhoppningsvis roligare att se.

Nu ska jag skriva klart min essä och sedan sova snabbt som attan. (Jag försöker slippa se Chicago med min syster. Hon har tjatat i ca två veckors tid nu att jag ska se den med henne eftersom att jag tvingade henne att se Rent. Men Chicago verkar så fruktansvärt dålig! Men ja, någon dag måste jag väl se den, jag har ju faktiskt lovat!)

image85


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0