Brottning

image79

Vi hade brottning på idrotten idag. Vi började med att lära oss några grepp och kast sedan skulle vi testa att brottas "på riktigt". Det tog inte många sekunder innan Matilda började blöda näsblod. Jag trodde att Erika hade passat på att ge Matilda en rejäl snyting men det visade sig att Matilda hade fastnat med näsan i Erikas örhänge så de blödde båda två. Haha, hur lyckas man?

Just nu sitter jag och pratar med Johanna i telefon om olika sjukdomar som om vi vore pensionärer. De pratar ju bara om döden och sjukdomar. Höhö.

Nu ska jag kolla på hotellet som min syster länkade till nyss så drar jag dit så snabbt som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Erika

inte slåss väl jag :D (A) hihi

2008-05-06 @ 20:25:30
URL: http://erikakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0