Betyg

Jag är lite dålig på att uppdatera nu för tiden känner jag. Det händer inte så mycket som jag kan skriva om. Vi hade nationellt prov i matte igår, andra delen. Det gick väl sådär.. jag hoppas på ett G i alla fall! Jag fick nyss ett mejl av P-A (min datorkunskapslärare) jag fick MVG på teoriuppgifterna. Bra att jag får något bra betyg på gymnasiet i alla fall. Sedan jag började ettan har mina betyg bara gått åt skogen. Roine sa att jag hade MVG i naturkunskap, jag fick se mina betyg i naturkunskap och estetiskorientering idag, inte fasiken hade jag något mvg inte! Vg bara. Vi fick veta vad vi har fått i individuellt val till tvåan också. Ännu en besvikelse. Cirkus blev inte va för det var för några som ville ha det så jag fick Fotografisk bild A och massage. Hmph.

Nej nu ska jag nog kila till Pippi. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Erika

men imorgon ska jag fanimej se till att vi får det!

2008-05-14 @ 21:16:53
URL: http://erikakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0