Ännu en söndag, jag tycker att det bara är söndagar nu för tiden!

Ja, veckorna går så fort men helgerna går ännu fortare! Jag hinner inte med i svängarna, men de eländiga söndagarna då jag bara går och deppar för att det är skola dagen efter, de hinner jag minsan med!!

Jag vaknade runt tio-elva idag med en sprängande huvudvärk. Jag vet inte vad det är med mig, helgmorgonar och huvudvärk nu för tiden. Det är ju inte så att jag har världens baksmälla varje morgon jag bara har en fruktansvärd huvudvärk, usch.

Jag gick i alla fall upp och åt frukost och huvudvärken släppte ganska snabbt. Vid ett åkte jag och min syster in till stan. När vi nästan var framme upptäckte Alexandra att hon glömt sin plånbok hemma så hon släppte av mig hos Therese så jag kunde gå en sväng med Nemo medan hon åkte hem och hämtade plånboken. När jag hade gått klart med Nemo så ringde pappa och sa att Alexandra var på väg till stan och att plånboken hade legat i bilen hela tiden, blev jag förvånad? Nej. Jag tror det där är något som ligger i släkten, jag är också väldigt glömsk. Jag kan gå till busshållplatsen och när bussen kommer upptäcker jag att jag glömt mitt busskort hemma så jag går hem för att hämta det. När jag kommer hem så märker jag att jag haft det med mig hela tiden. Lyckat!

Aja, när min syster väl kommit till stan så letade vi en födelsedagspresent åt vår mamma. Det fick bli ett paket från Lush. Det är så svårt att köpa presenter åt folk som bara säger "Jag vill inte ha något".

Jag har även hunnit med att plugga lite idag och skickat iväg den där satans föreställningsfördjupningen till Lotta. Nu sitter jag och väntar på mat, sedan ska jag ta mitt pick och pack och åka hem till mamma. Jag hoppas att jag får tårta där, det skulle inte sitta fel det inte! Nu tror jag att jag hörde något om mat så jag ska äta, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0