Tisdag

Det var fruktansvärt jobbigt att ta sig upp ur sängen imorse, usch vad trött jag var. Men tillslut så kom jag upp och lyckades med att komma till skolan i skaplig tid i alla fall, endast fem minuter sen! Det har snöat och varit kallt och blåst i stort sett hela dagen, jag gillar det inte.

Efter skolan så följde jag med Pippi hem, sedan åkte jag med pappa till Siba för att lämna in min dator, de ska byta hårddisk på den så förhoppningsvis är den klar om två veckor. Men säger de två veckor på Elgiganten eller Siba så brukar det betyda fyra, MINST.

Jag har nyss ätit tacos, jag är inte så förtjust i det längre, jag har tröttnat som fan. Snart ska jag hem till Pippi och leka lite, hon skulle vara klar vid sju så det blir väl efter det någon gång och innan hade jag tänkt att försöka träffa André så jag kan ge honom pengarna som jag är skyldig honom sedan nyår haha.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0