Sjukt

Jag satt och kollade runt på Aftonbladets hemsida och hittade den här filmen. Hur fan kan man göra något sådant? Det är bara sjukt och hemskt.


 Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan och ja.. inte fått så mycket gjort där heller. På morgonen så hade vi en ganska onödig bildlektion, efter det så hade vi prov i datorkunskap, det gick ganska bra! Sedan hade vi teori på idrotten och sedan hade vi matte. Som vanligt så pratade P-A hela lektionen, skönt och faktiskt så lär jag mig mer då än när vi måste jobba själva i böckerna för då blir det aldrig något gjort. Det är mycket lättare att bara lyssna! Vi har matteprov på torsdag och förhoppningsvis så får vi sluta direkt efter det om P-A är snäll och låter oss slippa datorkunskapen.

Nu sitter jag här och väntar på att någon ska komma hem och laga mat åt mig, nu är klockan halv sex och det är fortfarande ingen hemma. Det brukar betyda att de inte kommer hem på ett tag så jag får väl göra mat själv, usch det har jag inte lust med. Hade tänkt umgås lite med Johanna efter att jag ätit och sen ska nog Julia komma hit och sova hos mig <3

Nu ska jag ringa och efterlysa min familj och se om jag får någon mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0