Påsklov!

Ja, nu har jag påsklov och det är hur skönt som helst! Det här lovet ska jag verkligen försöka sova ut och vara utvilad tills skolan börjar. Fast egentligen spelar det inte så stor roll hur mycket man sover under ett lov man är ändå lika trött när klockan ringer klockan sju på måndag morgon.

Johanna följde med mig hem efter skolan idag, vi åt Gino och pluggade. Vi gjorde en filmanalys på Hairspray och det var inte lätt! Svensklärare ska alltid formulera frågor och sådant så att det blir så svårt som möjligt känns det som. Sen jag började gymnasiet så har jag börjat hata svenska jag tyckte ju att det var roligt förut men nu är det allt annat än roligt.

Igår följde jag, Pippi och Johanna med Julia till statshuset när hon skulle uppträda, skivan började hacka mitt i nummret och hon fick uppträda utan musik, hihi. Jag tyckte att det var rätt roligt med tanke på att hon var jätte nervös innan för att skivan kanske skulle hacka.


Julia när hon värmde upp!

image29


Jag kanske ska till Julia snart och sova hos henne. Det beror på om jag lyckas skramla ihop pengar till bussen eller om jag kanske lyckas hitta en snäll liten människa som kan skjutsa mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0