Lund

Jag sitter på hotellet i Lund nu och är jätte trött! Jag gick upp halv åtta i morse vilket inte är jätte tidigt men sedan satt jag på ett tåg mellan halv tio och halv fyra och att bara sitta still kan ta på krafterna det med kan jag säga er! Vi träffade min syster lite snabbt innan hon skulle tillbaka till teatern och repa. Vi åt på ett ställe som hette Times? Eh, ja eller något sådant. Jag åt en jättegod cheesecake till efterrätt, mumsigt. Sedan gick vi runt på stan och kollade lite, de har mycket snyggare kläder på Carlings här än vad de har hemma i Gävle.

Imorgon ska vi se min systers teater, innan det vet jag inte vad vi ska göra. Jo äta frukost på hotellet, jag gillar hotellfrukost!

Nu ska jag underhålla mig med lite datorspel, tjingeling! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0